onsdag 31. oktober 2012

Første konkuransedag.
Planen var å starte tidlig, etablere seg høyt å ta starten bra, samt å fly så fort som mulig.
Jeg starta tidlig, var sånn delvis halvhøyt rett før start, og hang meg på Jarek (fra slovenia) som har en tendens til å vinne sportsklassen. Jeg hang som ett slips etter ham, og slapp han aldri av syne, Superfornøyd nærmer jeg meg siste vendepunkt, og vi hadde 9 av dem i dag, så det var litt jobb.... men jeg er lavt.... nærmer meg sanddyna som i teorien alltid virker så lenge sola skinner... det gjorde den ikke i dag. Jeg hadde vel ca 5 meter for lite til å klare meg, og med det lander jeg 10 min før jeg ellers hadde vært i mål.... Lite fornøyd med akkuart det, men er veldig fornøyd med flyginga generelt i dag. Jeg fløy forholdsvis fort, og holdt mange bak meg. Men jeg flyr fremdeles for sakte til å holde følge med tetgaggelen, og for fort for gruppa som kommer bak.... men men...

I dag er det siste dagen med spanskkurs, så i teorien så snakker jeg visst spansk etter i kveld. Det blir nok også siste oppdatering på en liten stund, da jeg ikke lenger har tilgang på internett hver dag.

men jeg lever i beste velgående, selv om det ikke skjer så mye her!

ENJOY!!!! 

1 kommentar:

  1. Grattis Signe!
    En välförtjänt seger!!
    GULDTJEJ!!!! :-D

    SvarSlett