mandag 29. oktober 2012

dagene løper avgårde og det er mandag igjen. Har flydd litt i helga, men ikke så mye. I går var det ett merkelig fenomen her med bakvind og paraventing... det er høyst uvanlig på disse kanter... men ventet litt ble sulten, og vi fikk fly ned. Forholdene var litt rare med noe som føltes ut som lesidetermikk overalt, men en tur er en tur, og vi var en fin liten gjeng som landa mer eller mindre samtidig på stranda. Begynner nå også å bli kjent med flere, så det er litt lettere å stikke ut å fly alene :)

I dag dukket Tobbe opp på start! Koselig å se ham igjen.. Er vel snart 1,5 år siden sist, så var trivelig å skravle litt igjen

I dag hadde jeg ikke så mange planer med flyturen min utover det å fly sammen med Tobbe, og kose meg. I lufta fant vi Colin og en til, og de la mot sør... bare å henge på, og en liten out and return dukket opp i hodet mitt. Blid og fornøyd flyr jeg høyt forbi der jeg måtte lande forrige gang. Det er bare kos, og vi avtaler på radioen å fly rundt neste hjørne også... men der møtte vi massiv motvind, og ble plassert på bakken. TObbe var fornftig og snudde i tide :) Morsom tur i dag!!

Denne uka blir det flyging hver dag! Det blir gull!! Life is good med sol og sommer!!

1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Sol og sommer ja, kos deg i varmen. Vestfold endret farve i løpet av mandagskvelden. Det ble jammen hvitt ute. Ellers er alt bare bra.
    Klem fra pappa og mamma.

    SvarSlett