tirsdag 2. oktober 2012

Siste dagen hjemme



Ja da er det tirsdag, og den siste hele dagen i Norge. Kjenner at det kribler i magen, og at jeg er fryktelig rastløs, samtidig som jeg virrer så mye at jeg ikke får gjort noe som helst. En høyst uofisiell "legediagnose" vil nok være alvorlig tilfelle av reisefeber. Eneste medisinen er vel å få satt seg på flyet, og senket skuldrene. Men det skjer ikke før i morgen. kl 16.30 i morgen letter flyet fra Rygge flyplass.



 Så nå er det bare å få pakket håndbaggasjen, hente vinga mi på postkontoret (jeg er nesten ikke stressa fordi den ikke har kommet enda, og jeg foreløbig ikke har sporingsnr....) og så går dette veldig bra!

I kveld skal jeg også avlegge teoriprøva for å få godkjent tandemutsjekken min. Det er bare å krysse fingre og tær for at det går i orden, for jeg har jo ikke tid til å ta den en gang til. Okei... tilbake til litt mer optimistiske tanker... Selvfølgelig går dette helt bra!! Svisj svosj og så er den ferdig, og jeg er klar til å reise til Carlos i Chile!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar