søndag 4. november 2012

siden Tobbe allerede har sladra, sá má jeg vel innromme at konkuransen gikk ganske bra! Etter 4 dager, vant jeg kvinneklassen. Etter 3 dager sá lá jeg ogsá veldig godt an i sportsklassen. Men tidenes dummeste nybegynnerfeil, gjorde at jeg datt av pallen i sortsklassen. Jeg manglet nemlig ett vendepunkt paa gpsen min, og mistet masse poeng pá dette. Men men.... gjor er gjort, og pá onsdag begynner neste konkuranse, sá da fár jeg prove igjen. Det er veldig moro á se at all flygingen i ár faktisk gir resultater, og at jeg klatrer pá resultatlistene. Denne gangen resulterte det i en ny pc!  Resultatene kan dere se her: http://openiquique.cl/?page_id=26 Neste gang er det bare á holde hodet kaldt helt til man stár pá landing siste dagen....

konkuranse er forholdsvis hektisk, og man gjor ikke stort annet enn á fly, spise og sove... dagene gár fort!

Onsker alle en riktig fin arbeidsuke!


4 kommentarer:

  1. Så moro at du vant. Gratulerer så mye. Vi er stolte av deg. Det blir gøy og se fortsettelsen. Her har vi gått søndagstur i kjølig høstregn. Deilig egentlig. Lykke til i neste konkurranse.

    Klem fra mamma og pappa.

    SvarSlett
  2. Utrolig bra, grattis. Dette kommer til ende HELT på toppen. Trening er tingen:) Lykke til videre Signe!

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Neste gang er alle vp med :)

    SvarSlett
  4. Hei Signe. Datt innom siden din for endel uker siden og synes det er göy ä lese om turen din der. Og gratulerer masse med förste plassen!!! Veldig bra jobba.

    SvarSlett