søndag 21. oktober 2012

dumme dagen....
hehe... det skal ikke bare gå på skinner når man er på tur. Dagen starta utmerket, med at jeg våkna uthvilt, og tilnærma spratt ut av senga, klar for en dag i lufta!

Kommer opp på start, og det er kjempekrøll i linene på høyre side... crap.... aner ikke hva som har skjedd, men det var ett kaos uten like. Får orden i dem, spenner meg inn og drar opp skjermen... meeen.... det var ikke helt bra likevel. må av med hele spetakkelet for å få orden på det.... dette er lenge siden sist.... jaja... etter litt mer ordning og fiksing (og rundt en time med fikling) kommer jeg meg endelig i lufta, og alt er bra!! Hadde en veldig fin og kontrollert start, så det var i hvertfall noe som var bra...

Har en fin flytur på 1 time, og jeg velger å lande, da det bare er meg i lufta, og folk venter på meg på bakken. Lander fint på stranda, og samler vingen i rosett... og så.... fortsetter dumme dagen... Ett av linefestene er i ferd med å løsne, og det har løsna en del søm rundt.... ÆSJ!!! Sjekker resten av vingen, og resten er i orden med dette ødela humøret mitt for en god stund. Det er en uke igjen til konkurranse, hva gjør jeg nå liksom......... Det ser ut til at det ikke skal være så vanskelig å fikse, så jeg blir ikke vingeløs så lenge.. Og så blir det vel å bestille en ny vinge snart.... :)

I morgen blir alt så meget bedre!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar