mandag 8. oktober 2012

¡Hola mi amigos!

Eller noe i den duren. Ikke saa lett aa vaere her uten aa skjoenne spansk, men det gaar seg til etter hvert. Sitter for oyeblikket paa lant pc, derfor ingen norske bokstaver i dag, men det faar dere klare dere med.

har naa vaert her i 2 hele dager, og storkoser meg. Sola skinner, det begynner aa bli varmt, og det er stort sett bare aa nyte livet. Det har vaert flybart og fint begge dagene. I gaar lekte jeg passasjer med tandem, det er skumle saker altsaa :) hehehe, og i dag fikk jeg flydd en liten tur selv. Litt dumt valg, gjorde at jeg maatte lande, og fikk meg en god gaatur i sola. Varmt, men tross alt ganske deilig. Tror det er fñrste turen jeg har hatt i motbakke, uten at astamen har krangla!! Det er velstand det!!! LYKKE!

Ellers er jeg installert i tidenes mest mokkete leilighet, sá det har gátt med en del tid til á vaske. Men ná begynner det á se greit ut, og en kan kose seg. Jeg bor for óyeblikket i 18 etasje, men har utsikt over sjóen fra soverommet og fra stua, sá kan ikke klage i det hele tatt. Leiligheten er leid for 2 máneder, og sá fár vi se hva som skjer etter det.

Dette var en liten kjapp oppsummering fra de forste dagene. Vil bare gjore oppmerksom  pá at jeg ikke har internett her jeg bor, saa det vil ikke bli mye oppdatering den forste tida. Men kommer forhápentligvis sterkere tilbake snart!!

Kos dere!!

1 kommentar:

  1. Så bra at du koser deg. Her er det regn og 9 grader. Slett ikke verst synes jeg,men kunne nok tenkt meg noen flere varme grader.
    Klem fra mamma.

    SvarSlett