søndag 14. oktober 2012

En liten oppdatering foer jeg krabber i seng...
Har flydd igjen i dag, og trent paa den heller vanskelige flyginga her... Eller det vil si... aa fly og holde seg oppe er egentlig ikke noe problem, og man kan henge til krampa tar deg. Men aa fly oppgaver her er ikke lett... Det meste av termikken ligger inne pá henget, og de fleste vendepunkter ligger ved sjoen. Sá det er virkelig sikksakkflyging. Mátte snu flere ganger idag for á ikke ende opp med á lande foer det var planlagt... Var pá ett tidspunkt sá lavt at jeg hadde bena ute av seletoeyet foer termikken slapp i sanddyna. Flaks tenkte jeg... Men fikk "kjeft" av de jeg flyr sammen med, for jeg mátte jo vite at selv om jeg var lavt, sá virker den sandyna, sá det er ingen ting á bekymre seg for... hehe... jaja :) moro var det da! Landa blid og glad paa stranda.

I morgen er det en ny dag med flyging! mandag er det visst helligdag her, men det meste er ápent, bortsett fra skolen min :) Om jeg har forstátt riktig sá handler dagen om dagen da spanjolene innvaderte/oppdaget sorAmerika... var visst ingenting spesielt som skjer den dagen, men vi fá ná se da!

Ná er det pá tide á finne senga. Ha en fin dag alle sammen!!

1 kommentar:

  1. Hei!!
    I dag er det ikke turvær hjemme i alle fall. 3 grader, sur nordavind og regn. Peiskos er tingen i dag. Lykke til med flyvningen i dag også. Kos deg i sanddynene.
    Klem fra mamma.

    SvarSlett