fredag 26. oktober 2012

Denne bloggen fortjener vel kanskje ett bilde, da jeg faktisk har vært hos frisøren i dag. Og ja... helt alene.. .Noe skeptisk tusler jeg inn og spør om dama kan engelsk... nope... men fikk nå stotra frem at jeg trengte en hårklipp. dama ler, og ber meg vente litt, da hun har en kunde. Setter meg litt lettere skremt ned i en stol, og venter.... tar vel ca 10 min, før hun ber meg komme. Så var det prosjekt fortelle hvordan jeg vil ha håret mitt... at jeg ville klippe det var vel ganske opplagt, men utover det... tja.... hvor skal man begynne.... eeeeeeehhh..... var vel mitt første ord.... og så begynner jeg å stotre litt, og med litt armer og bein, får vi nå forklart sånn ca hvor mye hu skal ta i hvertfall... og klippinga begynner... lange hår daler sakte ned mot gulvet, og ett enda lengre blikk ser etter dem. Hva har jeg gjort nå da?? Det var vel ikke så mye jeg sa at vi skulle ta?? skrekk og gru... Men nå er det vel bare å bite tenna sammen og se hva som skjer.... sitter en liten stund med øynene mer eller mindre igjen, i frykt for hva som skjer. Dama blir omsider ferdig, og tar frem speilet så jeg kan se hva hun har gjort... tja... veldig ille ble det ikke... Ikke helt som planlagt, men alle slitte flisete tupper er i hvertfall borte.. Resten gror ut igjen av seg selv om ikke så lenge :)

Nå... det ble igrunn ikke så kort, jeg får det fremdeles i hetehale, så da kan jeg ikke klage så mye... Var bare det at håret var blitt skrekkelig langt :)

Det er fredag, og siste dag på kurs denne uka... Nå blir det godt med helg og flyging! Bare en utfordring... er uten seletøy for øyeblikket... Har solgt det jeg hadde til Bolivia, og nytt seletøy vet vi ikke helt når kommer... hehehe.. sånn kan det gå. Tror jeg skal få lånt meg ett i helga, og så får vi håpe at nytt seletøy er på plass før konkuransen som starter på onsdag!

Og så så jeg på den berømte fjasboka at Tobbe kommer! Blir koselig med kjente på start! Det gleder jeg meg til :)

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!

1 kommentar:

  1. Hei!!
    Ja,nå får du testa det du går og lærer. Du må legge ved et bilde slik at mor får se hvordan frisøren klippet deg. Regner med du ble fin. Du kler kort hår. Jeg har klipt meg i dag. Skal forøvrig legge om til vinterdekk i dag. Lykke til i konkurransen i helgen. Klem fra pappa og mamma.

    SvarSlett