tirsdag 9. oktober 2012

Da er det blitt tirsdag, og jeg har vaert hjemmefra i snart en uke. Forelóbig er alt bare velstand.
I gár hadde jeg min fórste dag pá egenhánd her. Det gikk igrunn veldig fint det ogsá. Jeg fikk handla, og lópt meg en tur i sanda pá stranda. Det er utrolig deilig á vaere pá stranda, nár en hoerer dónningene slá mot land. Det gir igrunn litt fred i sjela.

jeg har ikke flydd pá ett par dager ná, men regner med at jeg er i lufta igjen i morgen eller torsdag. Det er virkelig luksus á kunne velge á ikke fly :D Jeg skal etter hvert fá opplaering i hvordan ta bussen, og da er jeg litt mer uavhengig, og kan reise av gárde pá egenhánd, mens de jeg kjenner er pá jobb. Det er fremdeles mange pá start, sá alene vil jeg aldri vaere :)

Idag har jeg ogsá begynt á sjekke opp spansk kurs her i byen, sá da fár jeg forhápentligvis kommet igang med det snart, sá jeg kan prate litt jeg ogsá :)

3 kommentarer:

  1. Hallo hallo!
    Godt at du trives der du er og at helsa er i orden. Misunner deg varme og sol. Kos dag masse og nyt dagene. Kjenner jeg deg rett vil du nok greie spansken greit etter hvert.

    SvarSlett
  2. Høres deilig ut. Her er det ikke varmt og deilig. Bare vått og kaldt. Båten er pakket godt inn for vinteren og nå må jeg vel innrømme at sommeren er over. Du må kose deg masse og godt å høre at alt går bra med deg. Gøy å følge deg her. Mange klemmer fra oss.

    SvarSlett
  3. Takk for det begge to! Dere må komme dere på skype brorsan! Hadde vært koselig å snakka litt med dere igjen :)

    SvarSlett