mandag 22. oktober 2012

Siden jeg nå herved har fått klage på lang tid siden sist oppdatering, så er det vel bare å sette i gang å skrive litt igjen.

Har fremdeles dårilg med internett hjemme, så derfor lite oppdateringer i helgene.
Dagene i helgene går skummelt fort. Tidlig opp, komme seg til start enten ved hjelp av buss, eller medpiloter og taxi... Alt fungerer ganske godt, og tar oss fort opp til start.
I går skulle jeg være flink å fly fort, og følge etter Carlos... Det endte galant med speed to ground, og en lettere misfornøyd sjel på bakken etter 15 min... sånn kan det gå. Visste det var en reell mulighet for det, da jeg så hvor vi skulle. Vi skulle rundt ett hjørne, og hjørner kan være litt tøffe med vind. Det var det i dag. Hadde ca 80 % speed, og sto nesten stille til jeg sto på bakken  midt i en sand/grushaug.... Ikke helt fornøyd men kom meg ned uten å fylle alt for mye sand og grus i vingen. Så kommer svensken.... hehehehe.... jeg hadde pakket ferdig og var egentlig klar for å gå, da jeg ser ne vinge som gjør akkurat det samme som meg... fremdeles i god høyde, men jeg skjønner jo fort at han kommer til å lande på samme sted. Det gjør han.... bare lenger oppi skråningen, og fylte samtidig vingen med ca 20 kg sand grus og stein.... Det tok litt tid å få både han og vinge hele, og noegenlunde sandløse ned på den noe mindre sandete veien.. (hei det er ørken her... det er sand overalt) Hjalp han og pakke, og vi fikk tak i taxi når vi kom ned på hovedveien. Snill som han var betalte han for meg, da han var overbevist om at jeg hadde spart han for minst 20.000 (ny vinge)

En nokså innholdsrik flydag, selv om turen i seg selv var kort! 



Empanadas.... yum yum.... lunsj :)

1 kommentar:

  1. Hei!!
    Hmmm.. Kunne vært fristende og tatt en tur nå ser jeg. Ellers er vi uten internett noen dager nå. Snakkes plutselelig.
    Klem fra mamma.

    SvarSlett