fredag 19. oktober 2012

Hei og hopp :)
Dagene går, og det er ikke så mye nytt som skjer om dagen. Var på markedet alene både i går og i dag, og klarte meg helt fint. Jeg fikk det jeg skulle med min heller stotrende spansk :)

Nå er det fredag, og helgen står for døra. Da er det igjen dager med flyging og mye moro med venner og kjente her!

Sola skinner, og det blir varmere og varmere for hver dag som går. Jeg har fått en ny bestevenn, og han heter sunblock.... For første gang i mitt liv, virker ikke vanlig solkrem, her er det bare å dytte på med sunblock 3-4 ganger om dagen for å ikke bli solbrent, selv i lettere overskya vær! jaja.... Når det er det eneste jeg kan klage på, så er vel ikke livet så veldig ille må jeg innrømme!!

Jeg vandrer rundt som ett eneste stort smil om dagen!!!

1 kommentar:

  1. Ta godt vare på bestevennen sunblock!! Her hjemme trenger vi snorkel og svømmeføtter, men nå er det heldigvis meldt sol og pent vær framover. Kos deg!! Klem fra mamma.

    SvarSlett