onsdag 17. oktober 2012

På tide å skrive litt igjen. Skulle skrive i går, men da løp klokka fra meg.
I går var jeg ute å bussa for første gang alene... Det er litt av et prosjekt egentlig. For å komme meg til start må jeg ta to busser. Først buss nr 4, som stopper mer eller mindre rett utafor blokka. Ikke noe busstopp, så en stakar må bare stole på at bussen stopper. Så skal en sitte og bite seg fast en god stund, slik at man ikke ramler ut av setet, før en skal av... så må en gå ca 100 meter, og så er det på an igjen. Og da må man jo faktisk forklare hvor man skal... ikke lett, men klarte nå å stotre frem at jeg skulle til start, og bussen stoppa på start :) Veldig fornøyd da jeg hoppa av bussen med sekken på ryggen!

I dag har jeg vært hjemme og prøvd å lese litt spansk, og gjort lekser... Vanskelig språk dette altså.. Men det går fremover, og i dag har jeg faktisk hatt min første samtale med en villt fremmed fyr på spansk, og jeg skjønte hva vi snakka om!! særdeles fornøyd ;)

Livet er ganske godt altså!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar