lørdag 22. juni 2013

Ny dag nye muligheter

Når klokka ringte i dag tenkte jeg med meg selv, i dag skal jeg fly!! og så åpnet jeg øynene, og så rett ut i tåkehavt... fillærn... vel vel... På med klærne og innta frokost, og det så faktisk litt lysere ut ute. Så da var det å finne ut hvor vi skulle og sette oss i bilen og finne HQ. Der var det satt opp busser, og plutselig sto vi på start og var klare!!

Det skulle vise seg å være en svak dag, med forholdsvis rotete bobler. Ikke egentlig turbulent, men rotete. Brukte litt tid på å bli enig med vingen min, om hvem som skulle bestemme, men vi ble enige etter hvert og da gikk alt så meget bedre. Skrudde termikk og koste meg i ca en time, før kroppslige behov meldte seg og det var mest fornuftig å lande. Dette er en langt mer krevende vinge å fly, og det krever at jeg er mye mer fokusert enn det jeg pleier å være. Så får vi se hvordan det går. Det går i hvertfall ikke an å la tankene fly sin egen vei lenger :) I morgen ser det ut til å bli litt for mye vind, men vi er optimistisk en stund til.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar