fredag 21. juni 2013

Frankrike

All right!! Etter en lang dag i går, og en halvlang en i dag, er jeg endelig på plass på hotellet i Frankrike, klar som ett egg for PWC.

Dagen i går foregikk stort sett i bilen. Ikke så lange kjøreturen egentlig, men skulle til Barcelona og plukke opp Carlos. Mer om det litt senere, første ting først. Siden jeg hadde god tid kjørte jeg en omvei for å finne en strand. Etter en lang diskusjon med Magda (GPSen) ble vi til slutt enige om hvor det var mulig å kjøre. Men jeg tror likevel hun var litt fornærma på meg fordi jeg ikke var fornøyd med veien hun valgte, så hun geleida meg riktignok til ei strand, men det var en nudiststrand. jaja... eeeh... hva nå da... Siden jeg var mest ute etter å bevege meg litt, så  tuslet jeg på veien bak stranda.. og etter en god gåtur, fant jeg området for mer påkledde mennesker. Skal glatt innrømme at jeg var litt mer komfertabel der :)

Hadde ikke tid til å være der så lenge, siden flyet til Carlos snart var på bakken. Og med min angst for store byer og kjøring, ville jeg være ute i litt god tid. Trafikken var mye mindre enn jeg fryktet, og snart så jeg skiltet til Terminal 1. Parkeringsskiltet fant jeg også lett, men SÅ... Parkeringshuset var så digert at jeg er sikker på at Torp flyplass med alt kunne fått plass inni. Så jeg fikk litt panikk, og parkerte på første og beste plass, og tok bilde av nummereringen slik at jeg kanskje skulle klare å finne tilbake, og evt spørre om hjelp ved behov. Men nå viser det seg slik, at god merking, og god planlegging når de bygger slike byggverk, gjorde det forholdsvis enkelt å finne både Carlos, og tilbake til bilen.

Dagen i dag har vært våt, og det er jo forsåvidt greit når man likevel skal kjøre... Etter mye diskusjon, både oss i mellom, og to GPSer som var langt fra enige om hvor vi skulle, fant vi nå frem til plassen vi skulle bo. Et lite hus oppi ei fjellside med  rom. Det ser igrunn litt stusselig ut fra utsiden, men rommet vakte oppsikt. Fantastisk fint rom, og et luksuriøst bad med massasjedusj!!! Her kan jeg klare å trives :)

Husfrua lager middag, og den blir servert nå kl 20 :) På tide å avslutte å skrive da med andre ord..

Enjoy!

2 kommentarer:

  1. Elisabeth21 juni, 2013

    Så bra du er framme. Stor klem

    SvarSlett
  2. Så bra at turen gikk fint. Synes du burde prøvd nudiststranda!!
    Sol og mye vind hjemme i dag. Fin temperatur. Kos deg med vingen!! Klem fra opphavet.

    SvarSlett