tirsdag 6. november 2012

I dag har jeg vaert riktig saa effektiv. Startet dagen litt lat, men bestemte meg for á stikke opp pá start for á fly. Det er aldri feil, og etter en busstur, litt skravling og justering av speedbar (igjen) var jeg plutselig i lufta. Det er egentlig litt deilig á fly uten á ha masse mennesker rundt seg, og ikke noe stress med noen ting, men samtidig blir jeg litt rastlos av á ikke ha noe mál á jobbe med. Floy rundt en time sammen med Colin for vi la pá gli mot landing. Hadde vel fremdeles over 400 meter nár jeg var over landing, sá det ble en god runde rundt stranda, noen slappe swingovers og noen harde 360er foer jeg var pá bakken igjen. Vel nede ble jeg oppringt av Carlos som var pá jobb, og meddelte at jeg snart ble plukket opp av váre argentinske venner, og at jeg skulle til Pica... jaja, bare á henge pá! Pica er en oase med en varm kilde midt i oerkenen. Veldig fint der, men vi ble ikke lenge.. Bare kikket litt rundt, tok noen bilder og kjopte juice (som foroevrig smaker mye bedre pá landing hehehe) var vi pá vei hjem igjen. det er vel en 60 km kjoeretur hver vei, sá dagen har i hvertfall gátt fort nok!

Ná har jeg "hacka" meg inn pá naboens nett. Ikke helt lovlig kanskje, men jeg er i hvertfall sá vidt det er pá nett hjemme, og det er litt deilig! Jeg lover á oppfore meg veldig fint altsá!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar