fredag 16. november 2012

oki.. paa tide aa skrive litt igjen. horte noen rykter om at det var savnet en oppdatering.

Har ikke hatt internett paa en stund, derfor ingen oppdateringer.
Siden sist har jeg gjennomfort en konkuranse til. De forste dagene gikk helt greit, og jeg laa ganske godt an. Men siste dagen var veldig vanskelig, og jeg landet tidlig, i tillegg til at gpsen min aldri registrerte starten min... det mistet jeg desverre mange poeng pá. jaja... kanskje bruke backupinstumentet mitt neste gang...

Jeg fikk ná en veldig fin premie dagen etter, da jeg fikk min aller fórste tur pá 100 km! Det var stort! Flóy sammen med Carlos, Jorge og tre andre.. Planen var forholdsvis urealstisk, og var á fly hjem til Iqq. Siden det faktisk var over 300 km, satt vi tre oss en plan om á lande i Tocopilla om vi kom sá langt. Det gjorde vi, og hadde en rolig innflyging over byen og landa pent pá stranda. De resterende ville gjerne próve videre, og kom seg ett stykke til Men de mótte mye rotor og turbulent luft, og hadde ikke hatt det sá hyggelig hverken i lufta eller pá landing. Da er det godt á ha landa trygt! Dette var en kjempetur! Her kan turen sees: http://flightlog.org/fl.html?l=1&a=34&trip_id=316267 Litt ned pá siden kan turen vises i googlemap :)

Utover det sá har Elin ankommet Iqq. Koselig á snakke litt norsk igjen, selv om det medfórer maks sprákforvirring i ett allerede forvirra hode ;) Driver stadig á jobber meg gjennom tre sprák fór jeg finner en fornuftig máte á snakke pá... hehehe

Skal fá lagt ut litt bilder igjen en dag jeg har stabilt nett.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar