tirsdag 27. november 2012

lenge siden jeg har skrevet noe kom jeg plutselig pá. Dagene gár i det samme her. Hverdagen er ikke sá veldig spennende, men det betyr ikke at jeg ikke har det bra :)

Men litt har ná skjedd siden sist. Jeg har begynt med spanskkurs igjen, siden jeg virkelig trenger mer input for á laere dette spráket. Jeg er tilbake pá samme skolen, med de samme laerenre. Men denne gangen er det privatkurs, altsá bare meg. Det gjör at ting gár litt fortere, og alt er i mitt tempo. Det er litt moro, men det er ogsá krevende nár det er en-til-en undervisning. Ingen muligheter for á snike seg unna her nei ;) hehehe. Men det gár sakte men sikkert fremover, og jeg pröver á snakke mer spansk ogsá i hverdagen. Problemet er at de jeg er mest sammen med ogsá snakker engelsk, sá den lettvinte lösningen er.... á snakke engelsk.... hmm... skjerpings má til her tror jeg. Practice makes perfect... sá da er vel den tungvindte lösningen den beste :)

Og sá har jeg antagelig skaffa meg jobb for sommeren! (ja det er snart sommerferie heheheheh) De trenger engelsklaerere for de yngste elevene pá skolen hvor jeg tar kurs! Ingenting som er sikkert enda. men de var veldige positive for at jeg skulle jobbe, sá i dag skal jeg levere CV, og sá fár vi se om de er like positive etterpá :)

Utover det sá har jeg innsett at det snart er jul.... Det er en merkelig fölelse. Har jo sett at julepynten kommer sakte men sikkert inn i butikkene, men det betyr jo egentlig ikke jul, siden de ogsá her begynner á selge alt som har med jul á gjöre veldig tidlig. Men her om dagen sá spilte de julemusikk, og det var flere juleoppdateringer pá fjasboka.... Og da má jeg innrömme at jeg savner dere der hjemme. Skal nok overleve jula helt fint, men det blir ikke jul som jeg er vant med i hvertfall. Julen skal feires sammen med Carlos og hans familie. Garantert koselig, men samtidig litt rart. Godt jeg har noen uker enda pá á venne meg til tanken ;)

Legger ved noen bilder i dag! Kos dere hjemme i snöen! Her er det stadig varmere, og shortsvaer hver dag!













1 kommentar:

  1. Hei på deg!!
    Skjønner at du ikke savner snø,slaps og kulde.
    Skulle gjerne vært og besøkt deg kjenner jeg.
    Det blir vel sommer igjen i Norge også om noen måneder. Kos deg videre og send noen varme solstråler oppover.
    Klem fra mamma.

    SvarSlett