tirsdag 2. juli 2013

British open

En liten oppdatering før jeg løper videre!
Har kommet meg til Portugal, og British open er i full gang. gårsdagen ble stoppa pga av regn og torden, men oppgaven ble scora, og jeg klarte meg til en 58. plass.... Dagen i dag har vært super, men veldig langsom for min egen del... Klarte meg veldig bra sånn til halvveis av oppgaven, men etter det kom jeg lavt, og slet mye med å komme meg opp igjen. Men jeg fikk flydd i mål, selv om det tok 4 t og 16 min. det ble hele 5,5 time i lufta totalt. Så rimelig sliten akkurat nå.

Koser meg veldig. Sola skinner, og det er faktisk sommer her. Godt (litt i overkant kanskje) og varmt på dagtid, og kjølig om natta. Perfekt for campingliv!

Må nesten komme meg av gårde for å få tak i noe mat!

Enjoy :)

1 kommentar:

  1. Kos deg videre og nyt sommeren! Nå kommer sommeren til oss også etter hva meteorologene sier. Vi synes du er flink. Lykke til med videre konkurranser!!
    Klem fra mamma og pappa.

    SvarSlett