fredag 12. juli 2013

Spania

Vært stille her noen dager nå...
For de som ikke er på facebook, har jeg litt oppdateringer å komme med. Nest siste dag i konkuransen ble jeg nødt til å kaste nødskjerm. Det hele var egentlig ganske udramatisk, og jeg landa like hel på bakken i en liten lysning midt i skogen. Både jeg og vingen er i en del, men med litt såra stolthet, og litt mer skremt enn før... Så når jeg sto startklar dagen etter, var jeg likevel ikke helt klar, og endte opp med å bli med bussen ned igjen, sammen med ett par andre. Så sånn gikk det... Det gjorde at jeg mistet plassen på pallen, og det er selvfølgelig litt surt, men liv og helse er nå tross alt viktigere enn en pallplassering som alle har glemt om en uke ;)
Mandag morgen reiste jeg til Spania, for å tilbringe litt tid sammen med Carlos. Plukket opp ham, og reiste inn til Madrid sentrum... ( hvis jeg noen gang kommer med en brilliant ide om å flytte til Madrid... Kan noen minne meg på trafikken der??) Jeg liker definitivt ikke å kjøre i store byer, men vi fant frem til den serbiske ambassaden, og Carlos fikk søkt om visum... og hentedato.... 28 juli... hmm... jaja ;) ordner seg vel det også

I dag har jeg flydd igjen. Første turen etter nødskjerm, og det gikk overaskende bra! Kom meg fint ut på første forsøk, selv om startforholdene ikke var helt ideelle. Siden det fremdeles er tidlig på dagen, var termikken svak, og det er rolilg i lufta. Det passer meg helt perfekt!! Fløy og koste meg i en time, til forholdene begynte å bli kraftigere, da syns jeg det var helt greit å lande!

Skal prøve å få oppdatert litt oftere igjen nå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar